1. ПризначенняЦей Етичний кодекс є обов’язковим для всіх осіб та організацій, акредитованих Інститутом E-TERRA (США).
Він має на меті:
- Забезпечити професійну та духовну цілісність;
- Захистити учасників освітнього процесу;
- Підтримати репутацію Інституту та всєї спільноти;
- Сформувати культуру поваги, щирості та відповідальності.
2. Основні принципиУсі акредитовані особи та організації зобов’язані дотримуватися таких базових принципів:
2.1. Принцип ненашкодження (non-maleficence).Жоден метод, слово, техніка або форма впливу не повинні завдавати психологічної, емоційної, духовної або соціальної шкоди учню або студенту.
2.2. Принцип поваги до автономіїКожен учасник має право на власний вибір, шлях і можливість відмови у навчанні або послузі без тиску або маніпуляцій.
2.3. Принцип щирості та чесностіІнформація має подаватися без перебільшень та фальшивого авторитету або маніпулятивних формулювань.
2.4. Принцип відповідальності за впливВикладач має усвідомлювати силу свого впливу та дбайливо поводитися з довірою учнів або студентів.
2.5. Принцип конфіденційностіБудь-які особисті дані, біографічні подробиці або внутрішні переживання, відкриті під час навчання, є повністю конфіденційними.
3. Професійна поведінка 3.1. Представлення статусуЗаборонено привласнювати собі звання або статус, не підтверджений Інститутом.
Обов’язково вказувати:
“Accredited by E-TERRA”, “Certified Instructor” або “Акредитований E-TERRA", "Сертифікований викладач" , а не співробітник або офіційний представник.
3.2. Комерційна прозорістьІнформація про вартість, умови, терміни та результати навчання або послуг має бути повною та зрозумілою.
Заборонені приховані платежі, «
гачки», нав’язування послуг.
3.3. КомунікаціяШанобливий, м’який тон у спілкуванні з учасниками, колегами, адміністрацією.
Недопустимі образи, приниження, сарказм чи глузування — навіть у приватних повідомленнях.
4. Освітні стандарти 4.1. Подача матеріалуЗнання має подаватися в контексті, з поясненням термінів.
Освіта — це не форма домінування, а
простір розвитку та росту.
4.2. Повага до відмінностейУчасники можуть мати різний культурний, світоглядний і професійний бекграунд.
Недопустимі дискримінація по всім моральним принципам або створення «закритої касти».
4.3. Супровід трансформаціїОсвіта в E-TERRA — це не тільки знання, а й простір для особистісного росту.
Викладач має вміти вчасно скеровувати учня або студента до психолога або іншого фахівця, якщо бачить в цьому потребу.
5. Візуальні та символічні елементи 5.1. Використання брендуЛоготипи та назви E-TERRA дозволено використовувати лише з дозволу або в рамках чинної акредитації.
5.2. РепрезентаціяЗаборонено використовувати символіку E-TERRA у
політичних, агресивних або маргінальних контекстах.
Візуальна культура повинна відображати глибину, простоту та внутрішню естетику.
6. Порушення та санкціїІнститут залишає за собою право:
- Винести усне або письмове попередження;
- Тимчасово призупинити акредитацію;
- Анулювати статус без компенсації;
- Вилучити з реєстру з приміткою «анульовано» при серйозних порушеннях.
7. Етична комісіяІнститут може створити
етичну комісію з 2–5 незалежних експертів або старших студентів інстиуту, яка буде:
- Розглядати скарги;
- Проводити внутрішнє розслідування;
- Надавати рекомендації щодо санкцій.
8. Завершальні положенняПідписуючи акредитаційне погодження або ставлячи галочку у
формі подання заявки на акредитацію, кожен викладач, куратор або організація:
- Визнає цей Кодекс обов’язковим до виконання;
- Погоджується діяти в дусі відкритості, відповідальності та служіння знанню;