ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
Інститут Е-ТЕРРА здійснює розгляд звернень громадян відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян»,
який поширюється на організації незалежно від форми власності, у тому числі на приватні освітні установи.
Звернення може бути подане будь-якою фізичною особою з питаннями, пропозиціями, зауваженнями або запитами, що стосуються діяльності Інституту Е-ТЕРРА.
Типи звернень, які приймає Інститут
Інформаційне звернення
Питання щодо діяльності Інституту Е-ТЕРРА, програм, напрямів роботи.
Заява / Клопотання
Офіційний запит щодо розгляду ситуації або прийняття адміністративного рішення.
Пропозиція щодо покращення діяльності Інституту Е-ТЕРРА
Раціональні пропозиції організаційного або методичного характеру.
Повідомлення про можливе порушення етичних норм, законодавства або внутрішніх правил
(У тому числі неправомірне використання матеріалів Е-ТЕРРА у публічному просторі.)
Запит на підтвердження дійсності диплому випускників / сертифікату Е-ТЕРРА
Проводиться шляхом звірки з внутрішнім реєстром.
Запит на видачу довідки-підтвердження факту навчання
Документ засвідчує факт проходження програми та не є документом державного зразка.
Вимоги до звернення
Звернення має містити:
- ПІБ заявника;
- Контактний email;
- Адресу реєстрації з зазначенням поштового індексу;
- Суть звернення (чітко сформульовану);
- За необхідності — номер диплому / сертифікату або додаткові матеріали;
Анонімні звернення не розглядаються.
Термін розгляду
Відповідь надається до 30 календарних днів (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»).
Підстави для залишення звернення без розгляду
Інститут Е-ТЕРРА залишає за собою право не розглядати звернення, які:
- не містять контактних \ ідентифікаційних даних заявника,
- не стосуються діяльності Інституту,
- містять образливі, агресивні або маніпулятивні висловлювання,
- містять завідомо неправдиву інформацію.